Festival MEVArt VIII Streaming: Música Electrònica i Video Art 2020

Festival MEVArt VIII Streaming: Música Electrònica i Vídeo Art 2020

Noelia Sánchez, dance, Brain, SYNCHRESIS PROGRAM 43

Festival MEVArt Streaming: Música Electrònica i Vídeo Art 2020 distància Streaming en directe en http://www.upv.es/endirecto/bbaa
Dimecres 18 de novembre a les 18.30 a l’Auditori Alfons Roig (edifici 3N a dalt a l’esquerra en el pla UPV).
Adreça: Jorge Sastre (ITEAM)
Producció: Núria Lloret (IDF)
Direcció Tècnica: Stefano Scarani (Musikene, UPV)
Intèrprets en sala: Saúl Moncho (ITEAM)
Responsable del punt Violeta: Crismary Ospina

MEVArt VIII 2020 Castellano – Valencià

El dimecres 18 de novembre a les 18.30 tindrà lloc la VIII edició del “Festival MEVArt: Música Electrònica i Vídeo Art” emès en streaming des de l’auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles arts de la Universitat Politècnica de València (UPV) amb un espectacle amb obres audiovisuals, mixtes electrònica i instrumentals, i obres electròniques amb audiovisual, amb la participació de Berklee College of Music València i una selecció de Videomusic Composition Art de Synchresis. Entre les obres es representarà Autumn, obra realitzada per al sistema Soundcool de creació col·laborativa musical i audiosivual amb intèrprets a distància des dels EUA i diferents parts d’Espanya (Musikene, Musikex, UPV). Aquesta obra va ser composta per a la Korea Electro-Acoustic Music Society i es va estrenar amb intèrprets des de Corea, Indonèsia, els EUA i Espanya el dissabte 31 d’octubre. D’altra banda s’estrenarà l’obra To Debussy, peça instrumental amb electrònica en viu i vídeo creació realitzats amb el sistema Soundcool. Soundcool és un projecte de l’Institut de Telecomunicacions i Aplicacions Mutimedia (iTEAM) en col·laboració de l’Institut de Disseny i Fabricació (IDF).

LIVE, ACTUACIÓ EN VIU

Obra col·laborativa amb electrònica en viu i vídeo Soundcool interpretats a distància composta per a la Korea Electro Acoustic Music Society (KEAMS)
Pedro Astasio, música, selecció de vídeo
Stefano Scarani, Jorge Sastre, arranjament Soundcool vídeo
Sancho Sánchez, enregistrament melodies clarinet
Intèrprets a la sala: Jorge Sastre, Francisco Valero García
Intèrprets a distància:
Laboratori d’Electroacústica del Centre Superior de Música del País Basc Musikene:
Stefano Scarani, Jon Bienzobas Pagola, Diego Sabio Jiménez
Escola Superior de Música d’Extremadura Musikex:
Pedro Astasio, Carolina Morales Vallejo, Francisco Ruíz Rierol

Paula Sánchez | rodatge dansa
   Spain 2020 [3.18]

L’ARQUITECTURA COM A PARTITURA
Un dónes-concert errant de dónes-gentrificació simultània entre Llavapeus (Madrid) i Russafa (València)

Idea: Elia Torrecilla i Miguel Molina
Coordinació: Miguel Molina-Alarcón, Elia Torrecilla, Stefano Scarani, Van Jesus, Carlos García Miragall, Cristina Palmese, José Luis Carles
Participantes: Estudiants i professors d’Art Sonor del Dpto. d’Escultura de la Facultat de Belles arts (Universitat Politècnica de València), Assistents al Seminari ”Cos, cultura i Identitat”, (UAM) Espanya 2019 [9.35]

LIVE, ACTUACIÓ EN VIU

TO DEBUSSY
Obra col·laborativa instrumental amb electrònica en viu i vídeo, amb la participació dels Grups de Música de Cambra de la UPV i el seu director Francisco Valero García.
Francisco Valero García, electrònica en viu i vídeo amb Soundcool
Jorge Sastre, música instrumental
Carlos Durá, Natalia Jiménez, Violins
Alexandre Tormos, Viola,
Paola García, Cello
Almudena Ocón, mostres flauta
Laia Benavent, mostres clarinet
Carla Marín-Roig, mostres saxo
Jorge Carot, mostres trompa
Diego Fernández, trombó
Francisco Valero, Almudena Ocón, Laia Benavent, Carla Marín-Roig, Jorge Carot, control del sistema Soundcool mòbils i tauletes

VÍDEO EXPERIMENTAL I MOTION GRAPHICS
Dolores Furió

Departament d’Escultura, Universitat Politècnica de València

1.SENSE TÍTOL, Aitana Lledó
2.DIRECCIONS, Isa San Miguel i Oscar Carretero
3.ROYAL CASINÒ, Giulia Costumati
4.VIRTUAL HIVE, Leo Gómez i Tania Millón
5.LUXOR, Pablo Azorín
6.TRANSMUTACIÓN, Laura Toscano
7.JANE, Paula Armijo, Judit Blasco, Gabriel Ibáñez, Laura Ortiz

SOXXI CULTURA I ARTS CONTEMPORÀNIES

?DistantS
Peça per a percussions i electrònica espacializadas al voltant del públic i dispositius Soundcool in situ i remot. Projecte artístic i pedagògic col·laboratiu, multidisciplinari, inter-nivells i inter-centres amb la participació de l’alumnat i docents dels CEIP Vicente Rius i Calixt III de Canals, la Universitat Politècnica de València-Projecte Soundcool i Projecte SoXXI. ?DistantS forma part del projecte d’investigació de doctorat co-dirigit pels doctors Jorge Sastre i Zulema de Cruz que realitza Esther Pérez a la UPV amb col·laboració del Festival SoXXI.
Idea original i adreça: Alicia Arnau-Aparicio i Joan Soriano Música: Esther Pérez, Alicia Arnau, Alumnes de 5 anys del CEIP Vicente Rius, Canals
Equip Soundcool: Jorge Sastre (Director projecte) i Esther Pérez. Alumnes de 5 anys i 6è del CEIP Vicente Rius. Coordinació: Marc Navarro, José Luis Estrela, Rebeca Sisternes, Eva Súñer i Alicia Arnau. Alumnes de 6è del CEIP Calixt III.
Coordinació: Alberto Lorente Projecte SoXXI: Borja Donet, Josep Furió, Andreu Queralt, Miguel A. Real, Víctor Segura i Joan Soriano.

BERKLEE COLLEGE OF MUSIC

PSYCHO TROPICS – CALVIN MCCORMACK (ReSeT Remix)
Berklee MPTI AV Ensemble (Ryan Tram, Paige Shepard, Michael Dodson, Calvin McCormack, Samuel Vincent)
This audiovisual experience will take what you love about disco vibes, flip it onto its head, and send it on a journey into another dimension, like Vapor Wave for Fruits.
The Berklee AV Ensemble goes backwards, forwards, and sideways in time with this trippy audiovisual experience modelled after the retro tropical vibes of the 80s.

Organitzen:

Col-laboren: